johannaagedda

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

godmorgon!

Av johanna gedda - 29 november 2012 08:56

godmorgon , hehe. Sitter i skolan nu o väntar på att lektionen ska börja, tagga SO typ? Sen efter skolan så ska jag ha dans med min kompis för några barn på skolan, ska inte göra så mycket idag, så de blir en helt vanlig dag typ. Fredag imorgon, yeeey! Fixade förresten mina naglar igår, visar bild senare... Aja vi börjar typ nu, hörs sen.

VÄRLDENS BÄSTA LÅT:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna gedda - 20 januari 2013 16:30

heeej, gissa vart jag va igår? joo på ullared ;) fast köpte inte så mycket, fanns knappt inga snygga kläder och behövde bara en eyliner typ. fast hittade två as snygga smycken och en asskön tröja, sen köpte jag ju eylinern då. Idag har jag stääädat...

Av johanna gedda - 17 januari 2013 17:10

hejsan! jag vet, as länge sen jag bloggade, men ska försöka blogga oftare nu! jag är sjuuuuk, och har as tråkigt så kan lika gärna börja nu. kan inte göra något annat än att bara ligga i sängen typ, och sova, as tråkigt. fast har typ haft 39 graders...

Av johanna gedda - 22 december 2012 15:52

Hejsan! Oj, va exakt 21 dagar sen jag bloggade :O,shit va fort december har gått!! Hela denna första terminen i 8:an har gått as fort, helt sjukt! Men iaf, har jullov nu, as skönt. Första betygen också avklarade haha, men det gick faktiskt bättre än ...

Av johanna gedda - 1 december 2012 18:43

Hejhej. Sorry för att jag inte bloggade igår, men jag hade myskväll med mami, startade inte ens datan och hade inte på mig mobilen. Gjorde ett inlägg till i torsdags, men det kom inte up?! Hatar bloggsplatsens mobilapp! Men men. Here we go again! I...

Av johanna gedda - 28 november 2012 22:32

Hej igen! Tänkte berätta lite om mig.. Jag heter då  Johanna, som ni nog fattat ;) Jag är 14 år ung och går alltså i 8:an. Jag älskar musik, seriöst skulle inte klara mig utan de hah, att sjunga, men suger på de, läsa, fotta och göra crazy grejer m...

Presentation


Tjaa! Välkommen till min blogg, där jag bloggar om mig, mitt liv, intressen och vänner! Kommer även musik + mode tips osv.
Hope U Like It!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards